Reklamní proces je nedílnou součástí obchodní sítě a celého tvůrčího mechanismu. Výrobky zkrátka musí někdo nejprve vyprojektovat, následně vytvořit, a pak je nabídnout zákazníkovi, který o ně buď projeví zájem, anebo je zavrhne. Celý řetězec událostí na sebe navazuje a jeho součástí je také reklama. Velké množství lidí je reklamou přesyceno, poněvadž bývá často umístěna nevhodným způsobem, na nevhodných místech, nebo je nudná, vtíravá, či vyvolává pocity deprese.
skákací hrad.jpg
Pak je ale také reklama vhodná, která dokáže zákazníky oslovit, motivovat, aby se mezi nás rozšířila nějaká technická inovace, nová myšlenka, která přinese prospěch oběma stranám. O spotřebním zboží a službách se lidé nejčastěji dozvídají ze sdělovacích prostředků a z reklamních nápisů na billboardech a na dalších reklamních plochách. Jednou z těch skutečně poutavých jsou reklamní nafukovadla.
překážková dráha.jpg

Jaké jsou jejich přednosti

· Jejich konstrukce je přizpůsobena vnitřnímu i venkovnímu prostředí. Odolávají jak vysokým teplotám v letních vedrech a slunečnímu záření, tak i mrazivému počasí hluboko pod – 20 stupni Celsia.
· Lze je ve večerních hodinách optimálně nasvětlit LED diodovými reflektory, přizpůsobenými povětrnostním vlivům IP krytím.
· Výrobek se velmi jednoduše rozloží i složí a ve složeném stavu zaujímá pouze několik desítek litrů.
· Je zhotoven z kombinace polyesterových vláken a PVC (většinou gramáž zhruba 340 g/m2), na který lze tisknout reklamu digitálním potiskem. Na bránu je také možné upevnit reklamní bannery suchým zipem.
· Výrobky se snadno čistí běžnými saponátovými prostředky, nesmí se však na ně používat organická rozpouštědla (ředidla, benzín, toluen atp.)
· Je prakticky bezúdržbový a po nafouknutí jej není třeba neustále dofukovat. Z tohoto důvodu není primárně závislý na obsluze, ani na stabilním přívodu elektrické energie pro běh kompresorů. Ty využijete pouze pro první nafouknutí.
· Součástí bran bývá ventilátor a na přání zákazníka lze nafukovadlo vybavit zásuvkou na 230 V (např. pro nabíjení notebooků, mobilních telefonů v průběhu firemní prezentace).
· S nafukovacími reklamami se můžete setkat na otevřených prostranstvích ve městech a především na sportovních akcích – cyklistické závody, běžecké maratóny, lyžařské areály (testování lyží) atd.